Melda Şanlıer
14.08.2021
Yaklaşık 4 ay önce burun ameliyatımı Gürkan Bey gerçekleştirdi. Daha önce iki farklı doktor tarafından gerçekleştirilen 3 başarısız burun estetiği ameliyatı oldum. Dördüncü için çok endişelendim. Gürkan Bey ile görüştükten sonra kaygılarım azaldı. Gürkan'ın yaklaşımı, samimiyeti, sorunumu anlaması ve beni tatmin edici yönlendirmesi sonucunda ilk görüşmede ameliyat olmaya karar verdim. Sonuç olarak artık rahat nefes alabildiğim, görsel olarak memnun kaldığım, sağlıklı ve doğal bir burnum var. Benim gibi daha önce hayal kırıklığı yaşayan herkese Gürkan Bey ile konuşmasını tavsiye ederim. Buse Hemşire'ye de buradan teşekkür etmek istiyorum. Bir sorum olduğunda anında cevaplayabileceğim birinin olması büyük bir zevk.
23 Bewertungen