Gülcan Güleç
10.10.2022
Burnumun görünüşünden hiç memnun değildim. Psikolojimi bozacak derecede kötü görünüyordu. Bazen arkadaşlarım burnunu yaptıracak mısın dediğinde çok üzülürdüm. Arkadaşımın abisi Ayşen Hanım'ı önerdi. Hocamıza muayeneye gittiğim de kafama takılan her şeyi sordum. En ince detayına kadar cevapladı. Ardından tedavi oldum ve çok memnun kaldım.
33 Bewertungen