Op. Dr. Cem Payaslı

Op. Dr. Cem Payaslı Plastische Chirurgie

Istanbul / Turkey
27 Bewertungen

Herkese merhaba. Bugün rhinoplasty ameliyatımın üzerinden tam 40 gün geçti. Hiç morluk ve şişlik yok. Baş ağrısı bile çekmedim. Hala ufak tefek ödemlerim olmasına rağmen şu an ki burnuma o kadar alıştım ki ameliyat öncesi fotoğraflarıma bakmak içimden gelmiyor. Muhteşem doktorum Cem Payaslı, iyi ki sizi tanıdım. Hastayla mükemmel iletişim kurarak ne istediğini tam anlamıyla anlayıp, güler yüzlü mutlu bir şekilde hastalarını uğurlayan bir doktor. Eğer sonrasında bir pişmanlık yaşamak istemiyorsanız tek adresiniz Cem Hoca olsun. Hocam bence sizden bir tane daha yok. Çok kıymetlisiniz. Size ve ekibinize tekrardan çok teşekkür ediyorum.

27 Bewertungen