İrem
13.11.2020
Merhaba, ben Konya'dan yazıyorum. 29/03/2019'da Deniz Bey'e ameliyat oldum. Hiçbir rahatsızlık yaşamadım. Burnumun ucu da alçıda harika gözüküyordu. 7. günün sonunda alçımı aldırmaya gittim ve 2. gün nefes almaya başladım. Kapalı ameliyat olun. Asla pişman olmazsınız. İyi ki Deniz Bey'e ameliyat olmuşum. Allah başarılarınızı daim etsin. Ayağına taş değmesin.
25 Bewertungen