Faruk KURT
19.11.2022
Bu hayatta en güvendiğim doktor. Op. Dr. Deniz Yazıcı hocam, ameliyatımı çok güzel bir şekilde yaptı. 2-3 ay oldu ve çok rahatım gerçekten. Öncesinde beni cesaretlendirdi çünkü çekimser kalıyordum. Her hastasını arkadaşı olarak gören bir doktor hatta bugün de amcamı ameliyat etti.
25 Bewertungen