Herkese merhaba, Üç hafta önce Dr Muhammet Dilber'e burun estetiği oldum ve harika bir deneyim yaşadım. O kelimenin tam anlamıyla hayal edebileceğim en iyi rinoplasti doktoru!!! Çok misafirperverdi ve kendimi çok rahat ve güvende hissettirdi. Operasyon başlamadan 1 dakika önce bile hiçbir zaman gergin olmamıştım. Yolculuğumun ilk gününde konsültasyondan sonra kan testi ve covid testi yaptırmam gerekiyordu. Konsültasyonda düzenlenen sonuçlarla ilgili bazı şüphelerim vardı ama bana bunun için endişelenmeme gerek olmadığını söyledi ve haklıydı! Ertesi gün 07:15'te hastanede olmam gerekiyordu ve 08:30 gibi ameliyatım vardı. 11:30'da gözümün altında hafif bir morlukla uyandım ve biraz başım dönüyordu. Hemşireler beni çok sık kontrol etmeye geldiler ve ayrıca her saat başı gözlerime buz koydular. Ertesi gün otele gidebilirdim. Bir hafta sonra davayı kaldırdılar ve sonuca bayıldım! Kılıfı çıkardıkları zaman çok şişmiş olduğunu ve gerçek sonuç olmadığını unutmayın. Ama ben zaten onu sevdim!!! Birkaç gün tekrar bantladılar ve 2 gün sonra kendim çıkarabildim, son kontrolü yaptırmak için geri gelmek zorunda kaldım ve son kontrolden sonra tekrar eve uçabildim. Toplamda harika bir deneyim yaşadım ve sonuçlardan en mutlu olan benim! Dr Muhammet Dilber her şeye değer o kelimenin tam anlamıyla en iyi doktor!