Bilge Ataman
09.10.2022
Açıkçası bir kaç gün geçsin botoks oturduktan sonra yazmalıyım diye düşündüm. Çünkü göz kenarlarımda derin çizgiler vardı. Sonuçtan o kadar memnun kaldım ki kullandıkları ürünün kalitesi çok iyi. Bu arada öncelikle doktor beye, yanında bana yardımcı olup güler yüzlerini esirgemeyen yardımcılarına çok teşekkür ederim.
20 Bewertungen