Nikky Toy
17.02.2022
Bu ay Mide Tüpümü oldum. Aldığım bakım mükemmel ve çok yüksek standarttaydı. Genel olarak baştan sona çok etkilendim. Prof Dr Korey Tekin ve diyetisyenin benimle iletişimi çok iyiydi. Hemşireler de mükemmeldi. Ekibinin hiçbir üyesini suçlayamam. Aldığım tüm özen ve desteği takdir ediyorum. Prof benimle konuştu ve korkumu unutturdu. İyi ki ameliyatımı Prof Tekin'i seçmişim.
39 Bewertungen