Sinem
19.09.2022
Ömer Bey'e kepçe kulak ameliyatı oldum. 16 yaşındayım ve süreçten çok memnun kaldım. Ameliyat esnasında hiçbir acı hissetmedim. Bugün 10. günüm ve kendimi çok iyi hissediyorum. Ameliyat sonrası sosyal hayatıma geri döndüm. Ömer Hoca ve ekibine çok teşekkür ederim. Sonuçtan da çok memnunum.
67 Bewertungen