Aykun M. ALAN
26.02.2020
Selam. 33 yaşındayım ve hayatım boyunca hiç beğenemediğim kemikli bir burun yapısına sahibim. Burun yapımdan dolayı, ameliyat olduğum takdirde iyileşme sürecimin uzun olacağını düşünüyordum. Biraz araştırma yaptım ve karşıma Ozan bey çıktı. Doktorumun verdiği güven sayesinde ameliyata karar verme ve ameliyat sonrası geçen süreç benim için konforluydu. Yüzümde oluşan hafif morluklar kısa sürede geçti. Burnumun yeni haliyle çok mutluyum. Herkese tavsiye ederim.
24 Bewertungen